SPONSORCOMMISSIE

De sponsor commissie is de schakel tussen de vereniging, leden en mogelijke sponsoren .

Voetbal vereniging v.v.Voorwaarts is voor haar inkomen voor een groot deel afhankelijk van sponsoren. Dankzij hen kunnen alle teams van de mini’s tot ons vlaggenschip, het 1ste elftal, representatief voor de dag komen in onze oranje en witte tenues .

Ook het organiseren van allerlei activiteiten, zoals jeugdtoernooien en jubilea, is zonder de hulp van sponsoren niet mogelijk.

Om de huidige en nieuwe sponsoren een aanspreekpunt te bieden is de sponsorcommissie nieuw leven ingeblazen. We willen de sponsoren graag in een persoonlijk gesprek de mogelijkheden voor sponsoring uitleggen.

VOOR ( NIEUWE ) SPONSERS

U kunt een mail sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">[email protected]. Mocht u liever direct in contact komen met ons dan kunt u mailen met Henk Snoeijink ([email protected]). Ook kunt u één van de leden op zaterdag middag aanspreken bij Voorwaarts.

VOOR LEDEN

Wilt u een mogelijke sponsor aandragen, of heeft u een activiteit waarvoor u sponsoren zoekt, raadpleeg dan altijd als eerste de sponsorcommissie voor u verder actie onderneemt. Zo worden lopende contacten en sponsoren niet extra belast.

U kunt ons ten allen tijde over sponsorzaken aanspreken.

LEDEN SPONSOR COMMISSIE

Eddy Olsman (Voorzitter)

Dinant stuifzandt (Secretaris)

Nico dogger (aanspreekpunt kleding senioren)