Betaalde hulp CoronaCheck gezocht

9 november 2021 10:15

Wilt u een zakcentje bijverdienen? Help onze vereniging voort met het scannen van CoronaCheck QR-codes. Voor de zaterdagen zoeken we nog mensen voor de kantine. We hebben de zaterdag ingedeeld in drie tijdvakken. Elk tijdvak levert maar liefst €50,- op!

Tijdsvakken
08:30 tot 12:00 uur
12:00 tot 15:30 uur
15:30 tot 19:00 uur

Wat moet ik doen?
Bij de ingang van het clubhuis neemt u plaats om elke bezoeker te vragen naar zijn of haar QR-code. Bij een groen vinkje krijgt de betreffende persoon een stempel en mag hij of zij de kantine betreden. (Nadere instructie volgt.)

Hoe meld ik me aan?
Stuur een mail naar [email protected] als u bereid bent om ons voort te helpen. Vermeld hierbij uw naam, de datum(s) wanneer u beschikbaar bent en de voorkeur qua tijdvak(ken). (13, 20, 27 november 4, 11, 18 december)