Vacature: hoofdtrainer Voorwaarts V.

12 december 2021 20:30

Wegens gebrek aan geschikte kandidaten is de aanmeld periode verlengd.

Wegens gebrek aan geschikte kandidaten stellen we de vacature nogmaals voor twee weken open. Solliciteren kan tot en met vrijdag 24 december 2021.

Voorwaarts V. is een vereniging welke actief is in derde klasse D van het zaterdagvoetbal. De vereniging is opgericht op 5 juli 1950 na een fusie tussen Victoria en de Wiekse Boys. Op dit moment is Voorwaarts V. de grootste vereniging van Westerhaar-Vriezenveensewijk met ca. 450 leden. Voorwaarts V. staat bekend als no-nonsense club. De leden zijn recht voor hun raap en verwachten dit ook van een ander.

Wat ga je doen?
Als hoofdtrainer ben je verantwoordelijk voor het eerste elftal voor het seizoen 2022-2023. De werkzaamheden omvatten onder andere:
  • Voorbereiding trainingen
  • Verzorgen training van het 1 e elftal op dinsdag- en donderdagavond
  • Begeleiding 1 e elftal op wedstrijddagen
  • Deelnemen aan spelersoverleg senioren op donderdagavond
  • Wekelijks contact met Technische Commissie en trainers 2 e en 3 e elftal
Naast deze werkzaamheden verlangt de club onder andere goed overleg tussen staf en vereniging. Hierbij wordt het algemeen belang van de vereniging het zwaarst gewogen. Daarnaast conformeert de hoofdtrainer zich aan het technisch beleidsplan.

Waar kun je op rekenen?
De vereniging biedt een salaris conform 3 e /4 e klasse zaterdag. Het eerste elftal is een jonge ploeg met spelers die graag willen, waarbij enige sturing noodzakelijk is. De staf van het eerste elftal bestaat onder andere uit een assistent-trainer, een leider, een keeperstrainer, een fysiotherapeut, een verzorger en een vlagger. Ons piekfijn onderhouden Sportpark ’t Twistveen is van de benodigdheden voorzien om goed te kunnen presteren.

Functie-eisen:
  • Is in het bezit van TC II / UEFA B
  • Heeft ervaring in een soortgelijke functie
  • Straalt natuurlijk leiderschap uit
  • Is communicatief vaardig
  • Heeft een directe manier van communiceren
  • Weegt het belang van de club mee in zijn of haar beslissingen
  • Heeft een intrinsieke motivatie voor deze klus
  • Heeft zelf op niveau gevoetbald
Solliciteren
Solliciteren kan tot 24 december 2021 door jouw CV en motivatie(brief) te mailen naar [email protected]. Van te voren toch meer informatie nodig? Neem contact op met Rutger Slot, voorzitter van de Technische Commissie: 06 457 027 54.