Voorwaarts wint gehaktballen competitie

8 juni 2022 11:45

Beste gehaktbal van de 3e klasse D

Voorwaarts heeft de gehaktballencompetitie van de 3e klasee D gewonnen.

In deze competitie werden van alle clubs waar de Hardenberg'85 tegen hebben gespeeld, in dit seizoen, op zeer professionele wijze de gehaktbal getest. Er werd getest op de structuur van de bal, de smaak uiteraard, de hoeveelheid jus en of er hier en daar toch ook een verdwaald uitje inzat. Ook is er in de puntentelling meegerekend of er wel satésaus bijzat en of het vorkje wel geschikt was voor een goede, stevige bal.

Al met al was het een competitie waar, net als bij het voetbal, de concentratie echt op de bal gericht was. Na elke wedstrijd bezocht te hebben en bij elke club een bal te hebben getest, is er een winnaar bekend geworden. De ballenbrigade uit Hardenberg kan met volle overtuiging zeggen dat de winnende bal uit de jus komt van Voorwaarts.

Een van de beoordelaars schreef in het juryrapport: “Een mogelijke winnaar. Een stevige bal die uit een warm jusbad komt. Ik heb simpelweg weinig aan te merken op deze bal van Voorwaarts. Je merkt dat er liefde zit in deze bal. Ik ben van mening dat er mogelijk nog een betere te wachten staat, maar dan moet de keukenjuffrouw van goeden huize komen”. Dat was niet het geval…

Een mooi compliment voor onze kantinemedewerkers die met veel zorg en passie de gekatballen serveren.