Afdracht contributie voor verenigingswerk terugvragen

16 juni 2022 17:30

Heb jij in het seizoen 2021-2022 meer dan 4 uur verenigingswerk uitgevoerd? Laat het ons weten door deze lijst in te vullen.

verenigingswerk formulier - VV Voorwaarts Westerhaar - Vriezenveensewijk

Wij checken of je daadwerkelijk deze werkzaamheden hebt uitgevoerd. Als dat het geval is ontvang je een bedrag terug dat je te veel hebt betaald. Het gaat om maximaal €30,-.Vorig seizoen is namelijk besloten dat alle spelende leden wat meer contributie betalen. Mensen die meer dan 4 uur per jaar werkzaamheden voor de club uitvoeren, krijgen dit bedrag aan het eind van het seizoen teruggestort op hun bankrekening.

Leden of ouders van leden met een functie binnen de club, maken we het bedrag binnen nu en twee maanden over. Met functies bedoelen we bijvoorbeeld barpersoneel of jeugdtrainer. Ouders van mini’s zijn uitgesloten van de verplichting voor verenigingswerk. Te veel betaalde contributie maken we naar hen over. Kijk voor meer informatie over de regeling op de pagina www.vvvoorwaarts.nl/verenigingswerk