Situatie verenigingswerk

22 juli 2022 15:15

Door onduidelijkheden extra uitleg over de terugbetaling.

Terugkrijgen €30,- verenigingswerk

In een eerder bericht hebben we je laten weten dat leden met een functie binnen de club of leden die meer dan 4 uur verenigingswerk hebben uitgevoerd, €30,- teruggestort krijgen. Deze €30,- wordt niet teruggestort, maar in mindering gebracht op de contributie. We regelen dit dus anders dan we eerder hebben gecommuniceerd. Onze excuses als deze wijziging tot verwarring leidt.

Leden met functie
Aan het begin van het seizoen is in onze ledenadministratie verwerkt dat mensen met een functie, geen contributie voor verenigingswerk betalen. Met een functie bedoelen we bijvoorbeeld het geven van training aan de jeugd of het hebben van een functie binnen een activiteitencommissie.

Leden die verenigingswerk hebben uitgevoerd
Bij leden zonder functie die meer dan 4 uur verenigingswerk hebben uitgevoerd, wordt de €30,- in mindering gebracht tijdens onlangs gedane en komende contributie-inningen. (Bezoek deze pagina voor meer informatie over de regeling verenigingswerk: www.vvvoorwaarts.nl/verenigingswerk)

Check de factuur
Als je het juiste e-mailadres aan onze ledenadministratie hebt doorgegeven, kun je op de factuur die we sturen terugvinden of je contributie voor verenigingswerk betaalt of niet. Er staat dan “verenigingswerk” vermeld als afschrijving of als een bedrag dat in mindering is gebracht op de factuur. Er staat niets over verenigingswerk vermeld als je het niet betaalt. Vaak komt de e-mail met factuur in de spambox terecht, kijk dit daarom even na. De mail wordt verstuurd door [email protected]. Je kunt natuurlijk ook je bankafschriften checken.

Contact penningmeester

Denk je dat er iets niet klopt? Neem dan contact op met penningmeester John Jasper: 06 518 005 10; [email protected]