In memoriam: Hetty Visser - Lamberts (1965 – 2022)

26 november 2022 8:30

Hetty Visser op 57 jarige leeftijd overleden

Donderdag 24 november 2022 is het bericht tot ons gekomen dat Hetty Visser met spoed is opgenomen in het ziekenhuis. Ze bleek een zware hersenbloeding te hebben gehad. Vrijdag 25 november 2022 om 10:56 uur is Hetty aan de gevolgen hiervan overleden. Een enorme klap voor ons allemaal. Dit heeft niemand aan zien komen.

Hetty heeft zich jarenlang op verschillende manieren voor de club ingezet. Van omroeper bij wedstrijden van ons eerste elftal tot actief lid van de activiteitencommissie. Ook was ze samen met haar moeder Hennie fanatiek supporter van ons eerste elftal. Vrijwel geen wedstrijd ging aan beide dames voorbij.

Een van de meest spraakmakende momenten was misschien wel haar optreden met Arjan Webbink tijdens een van de eerste playbackshows. Hun versie “Paradise By The Dashboard Light” van Meat Loaf, was volgens de jury niet te onderscheiden van het origineel. Het optreden werd daarom ook beloond met de eerste prijs.

Naast haar inspanningen bij onze club heeft Hetty zich ook altijd ingezet voor het dorp Westerhaar. We gaan haar daarom allemaal enorm missen. Namens zowel het bestuur als alle leden van Voorwaarts V. wensen we Hinke, Bram, Anne, Hennie, verdere familie en vrienden, heel veel sterkte.

*Aangezien zoon Bram in onze selectie speelt, zijn de wedstrijden van Voorwaarts V. 1 en 2 afgelast.