Algemeen

Voorwaarts is een vereniging die ontstaan is uit de fusie van Victoria en de Wiekse Boys welke op 5 juli 1950 plaats heeft gevonden. Op dit moment is Voorwaarts de grootste vereniging van Westerhaar-Vriezenveensewijk met ca. 450 leden en vele vrijwilligers die het mogelijk maken dat er daadwerkelijk gevoetbald kan worden. Onze clubkleuren zijn oranje en wit, het shirt is oranje en de broek en sokken wit.

De laatste jaren is onze accommodatie uitgebreid met een diverse opslagruimtes en een scheidsrechter kleedkamer (2002) en eind 2003 is de uitbreiding en renovatie van ons clubhuis voltooid. In 2006 heeft de laatste grote klus plaats gevonden, de keuken is in de zomerstop volledig gerenoveerd. Een prestatie van formaat waar de vrijwilligers en leden terecht trots op kunnen zijn.

Algemene informatie:

KvK-nummer 40073493

Adresgegevens.
Adres: Twistveenweg 10
Postcode: 7676 SK
Plaats: Westerhaar
Complex-naam: Sportpark Twistveen
Telefoon: 0546-659247
Gemeente: Twenterand
Provincie: Overijssel

Clubhuis.
Openingstijden:
maandag - woensdag: 18:30 - 20:30 uur.
donderdag: 18:30 - 23:30 uur.
vrijdag: 09:15 - 13:00 uur.
zaterdag: 08:00 - 19:30 uur

Afgelasting.
Bel bij twijfel op zaterdagmorgen altijd met het clubhuis (65 92 47) of naar je leider. Indien er een algehele afgelasting is kun je dit op vrijdagavond lezen op teletekstpagina 603.