Vriendenkring

Doel van de vriendenkring:
Financiële middelen bij elkaar brengen voor algemene doelen. Hierbij moet men denken aan: trainingsmateriaal, materieel t.b.v. onderhoud van de accommodatie, verbetering van de accommodatie etc. De Vriendenkring is een leuke manier om een steentje bij te dragen aan het voortbestaan van onze favoriete club Voorwaarts.

Wat betekent het om lid te zijn van de vriendenkring?
- U steunt de voetbalvereniging Voorwaarts.
- U krijgt een vermelding op het 'Vriendenkring bord' in de kantine.
- U heeft medezeggenschap over de besteding van de opbrengst van de Vriendenkring.

Een ieder die lid wordt van de Vriendenkring betaalt â‚ 45,-- euro per seizoen tot wederopzegging.
De betaling geschiedt rechtstreeks aan de penningmeester van de Vriendenkring via een automatische machtiging of contante betaling. Alle overige contacten lopen via het Vriendenkringcoördinatieteam.

Continuering Eens per jaar is er een bijeenkomst van de leden van de Vriendenkring. Het afgelopen jaar zal dan geëvalueerd worden en er zal vooruit gekeken worden naar het komende jaar. Ook wordt schriftelijk een overzicht van de bestedingen gepresenteerd. Een nieuw bestedingsdoel wordt vastgelegd in overleg met de leden van de Vriendenkring. Een voorwaarde van het bestedingsdoel is dat deze wordt goedgekeurd door het bestuur van VV Voorwaarts.