Old star Aloy Tiethof overleden

30 maart 2024 7:30

Im memoriam

In memoriam Aloy Tiethof

Aloy Tiethof is na een periode van ziekzijn op 72-jarige leeftijd op 26 maart 2024 overleden. Aloy was met zichtbaar plezier lid van de Old Stars Twenterand. Hij genoot intens wekelijks op Het Twistveen van het spelletje en van de vriendschappen met de andere leden.

Aloy was aangenaam bescheiden, vriendelijk en toegankelijk en toonde altijd oprechtebelangstelling voor anderen. Dat maakte Aloy geliefd binnen de Old Stars Twenterand. De wijze waarop hij kenbaar maakte ongeneselijk ziek en uitbehandeld te zijn maakte diepe indruk binnen de groep medespelers, als ook de wijze waarop hij met zijn ziekte omging. Daarbij past alleen maar diep respect. Wij gaan Aloy zeker missen en bewaren en koesteren goede herinneringen aan hem.

We condoleren zijn echtgenote Betsy en hun kinderen en kleinkinderen met dit immense verlies en wensen hen veel sterkte. Op maandagavond 1 april aanstaande is er tussen 19.00 uur en 19.30 uur gelegenheid om afscheid te nemen van Aloy en om de familie Tiethof te condoleren op het thuisadres De Zilvermeeuw 64 in Vriezenveen. De crematieplechtigheid vindt in besloten kring plaats.