verenigingswerk

Uitgangspunten verenigingswerk

1. Een lid welke geen functie binnen de vereniging heeft (zoals trainer of commissielid) behoort minimaal 4 uur verenigingswerkzaamheden te verrichten.

1. Ieder spelend lid dan wel de ouder/verzorger van onze jeugdleden (JO8 t/m JO19) vervult tenminste een functie of voert verenigingswerkzaamheden uit. (Ouders van mini’s zijn uitgezonderd van deze verplichting wegens de afwisselende instroom gedurende het seizoen.);

1. Het vervoeren van leden naar uitwedstrijden wordt niet gerekend als verenigingswerk;

2. Bij gezinnen met meer dan 2 spelende leden wordt voor maximaal 2 leden de €2,50,- per maand in rekening gebracht, deze groep behoort voor maximaal 8 uur (2x4) verenigingswerkzaamheden uit te voeren. (Bij het uitvoeren van de werkzaamheden wordt vanzelfsprekend ook het in rekening gebrachte bedrag aan het eind van het seizoen teruggestort.)

Contactpersonen verenigingswerkzaamheden

Administratieve klussen secretariaat

Diede ter Braak

Invulformat verrichte verenigingswerkzaamheden seizoen 2021 – 2022

Tijdens de ledenvergadering van 14 december 2020 hebben de leden het besluit genomen dat de afkoopsom van het verenigingswerk wordt opgenomen in de contributie. Dit komt neer op €2,50,- per maand. Leden die een functie hebben of verenigingswerkzaamheden vervullen krijgen dit bedrag aan het eind van het seizoen teruggestort. Op deze manier worden de leden beloond die vóór onze vereniging hun armen uit de mouwen steken. Als u geen functie binnen de club heeft en verenigingswerkzaamheden heeft verricht dan kun u dit in onderstaand format aangeven. Aan het eind van het seizoen neemt het bestuur al de ingevulde formulieren door en wordt bepaald welke leden het betreffende bedrag krijgen teruggestort.

KLIK HIER OM NAAR HET FORMULIER TE GAAN