Contributie & inschrijven

t/m 18 jaar € 16,52 € 49,56 € 198,25
Senioren € 21,71 € 65,13 € 260,50
Donateurs € 4,13 € 12,38 € 49,50

Bevengenoemde prijzen zijn inclusief kledingfonds en kunstgras bijdrage.

Door de KNVB opgelegde boetes per incasso te innen.Bij de inning zal de informatie van de opgelegde boete vermeld worden.

Het opzeggen van het lidmaatschap kan alleen maar schriftelijk plaatsvinden bij de secretaris en dus NOOIT bij (jeugd)leiders of (jeugd)trainers.

De contributie kan ook per half jaar of per kwartaal betaald worden

Inschrijfgeld (= kosten KNVB en verzekeringspremie)

voor spelende en niet-spelende leden:

€ 10,- per inschrijving

Mogelijkheden tegemoetkoming contributie kinderen gemeente Twenterand
Participatieregeling Gemeente Twenterand: “Iedereen moet mee kunnen doen!”

“Iedereen, zeker kinderen, moeten mee kunnen doen aan maatschappelijke, sportieve en culturele activiteiten, onafhankelijk van de hoogte van het gezinsinkomen. En daarvoor hebben wij een participatieregeling,” aldus wethouder Binnenmars van de gemeente Twenterand.

Gezinnen met een inkomen tot 110% van de bijstandsnorm kunnen in aanmerking komen voor een vergoeding van € 87,50 per persoon per jaar. Personen zonder mogelijkheden op de arbeidsmarkt komen in aanmerking voor een extra tegemoetkoming van € 50,- per persoon, per jaar. Van dit bedrag kunnen zij bijvoorbeeld de contributie van een sportclub betalen of het lidmaatschap van de bibliotheek. Maar ook kunnen zij dit geld inzetten voor fitness, de entree van een dierentuin, bezoek aan musea of pretparken en het bezoeken van het theater of een film. Daarnaast verstrekt de gemeente per kind in de leeftijd van 4 tot 18 jaar een bedrag van € 50,- per jaar voor schoolgerelateerde kosten zoals een schoolreisje.
Brede bekendheid

Mensen die eventueel recht hebben op de mogelijkheden van het participatiefonds kunnen zich wenden tot de medewerkers van de afdeling Werk en Inkomen van de gemeente Twenterand. Op werkdagen tussen 8.30 en 12.30 uur zonder afspraak bereikbaar in het gemeentehuis of telefonisch via (0546) 840 840.

Klik hier om je nu in te schrijven