Geslaagde pubquiz

8 april 2024 13:15

Wederom een geslaagde en gezellige avond

Afgelopen Vrijdag 5 April hield Voorwaarts weer haar jaarlijkse Pubquiz.

De presentatie werd wederom door Quizmaster Gijs Nillesssen gedaan. Hiervoor nogmaals dank!

Met 19 teams zat de kantine goed vol, mooi om te zien dat deze avond ook leden van andere sportverenigingen in ons dorp trok.

De quiz bestond uit verschillende categorieën, oa. Sport/Twente/Muziek etc. om voor de winst mee te te spelen moest je team dus een brede kennis hebben.

Het bleef tot aan de laatste ronde flink spannend en zo kon het dat de nummer 1 en de gedeelde nummers 2 binnen een punt eindigden.
Het team Wilt Nie? Bleek de muziek ronde het beste gemaakt te hebben en stootte zo team Cock, de winnaars van vorig jaar van de troon.

Al met al weer een geslaagde avond voor Voorwaarts en we hebben dan ook meteen besloten om de pubquiz volgend jaar weer terug te laten komen.

IMG-20240405-WA0005.jpg
IMG-20240405-WA0004.jpg