Voorwaarts wint zakelijk van MVV

7615NA
HARBRINKHOEK
tel. 0546-870403

Nog 4 wedstrijden te gaan. We spelen uit tegen MVV, zij bezetten de 12e plek in de competitie. Wij missen 2 spelers, onze keeper is afwezig, waardoor Mika het doel bezet. Ook is Sem afwezig door een rugblessure. Indy, Lente en Jesse Jannink zijn ook niet helemaal fit met keelpijn en pijn aan de enkel. Daarom speelt Sam uit JO17 mee vandaag.

Het begin is behoorlijk zenuwachtig van onze kant. MVV komt verrassend sterk voor de dag en zet ons onder druk. Na een kleine 10 minuten krijgen we een ingooi rond de middellijn. Mick gooit diep op de instormende Lars en Lars weet de keeper te kloppen en maakt de 0-1. Een kwartiertje later is het Mick die raak prikt op aangeven van Lars.

De eerste helft krijgen we nog enkele mogelijkheden om meer doelpunten te maken, maar we weten geen doel meer te treffen.

In de rust komen Sam en Jesse Jannink erin. Dimara krijgt in de 1e minuut na rust een megakans voor open doel, maar schiet over. Gelukkig is Sam is niet lang nodig om een doelpunt bij te schrijven. Hij kan voor open doel binnenschieten wanneer Lars de keeper passeert.

Er volgen nog enkele grote kansen op doelpunten, maar er volgt er nog maar 1. Mick versiert een strafschop in de laatste minuut, en onze invalkeeper Mika mag de penalty nemen. Hij schiet de bal zeer overtuigend in de rechterhoek.

Opnieuw een overtuigende overwinning, met weer geen tegendoelpunten. Alle concurrenten blijven ook winnen, dus is er geen ruimte voor een misstap. De komende 2 weken hebben we geen competitiewedstrijd.