Spannende wedstrijd tegen DETO

Groep 2 06

2 september 2019 18:30

L.K. (Koen) Kok

Maandag 2 september, thuis tegen Deto JO11-2.

Op maandagavond om 18:30 uur werd er afgetrapt voor de eerste bekerwedstrijd van het seizoen tegen het altijd lastige Deto. We beginnen de wedstrijd sterk en zetten vol de druk erop. Dit leidt tot enkele grote kansen, maar de bal wil er niet in. Deto is erg gevaarlijk met name over de vleugels met snelle buitenspelers. Deto komt op 0-1 door een mooie goal. Gelukkig lieten we de kopjes niet hangen en gingen we op zoek naar de gelijkmaker. De paal en lat werd aan beide kanten meerdere keren geraakt, de wedstrijd zat vol spanning. Na de rust komen op een verdiende 1-1 door een goede actie van Tim. We proberen door te drukken om voor de 2-1 te gaan, helaas krijgen we,op dat moment, tegen de verhouding in de 1-2 om de oren. We blijven doorgaan en na een goede individuele actie van Damian krijgen we wat we verdienden, de 2-2. We proberen de 3-2 nog te maken, mar dit lukte helaas niet meer. Een wedstrijd waar iedereen trots op kan zijn aan Voorwaarts kant. Achterin stond het goed, het middenveld maakte heel veel meters en voetbalde goed. Aanvallend veel gecreëerd, maar pech in de afronding, dit gaat vanzelf komen. Keihard gewerkt, dikke pluim voor iedereen en op naar zaterdag tegen AVC Heracles.