Een wedstrijd vol emotie

De Zweef JO11-1G

16 november 2019 11:15

Op zaterdag 16 november spelen we pas om 11:15 tegen De Zweef uit Nijverdal.
Ook deze wedstrijd zou weer een belangrijke en gelijkwaardige wedstrijd zijn, zoals elke wedstrijd.

We beginnen sterk nadat Damian de bal onderschept en langs 5 tegenstanders dribbelt en de bal strak in het hoekje schiet, een prachtige solo al in de 1e minuut. Helaas was dit veelbelovende begin van korte duur, De Zweef krijgt veel kansen en we geven makkelijk kansen weg. Dit leidt tot enkele grote mogelijkheden die er wonder boven wonder niet in gaan mede door geluk, maar ook door Maarten die uitstekend stond te keepen.

De Zweef komt uiteindelijk verdiend terug naar 1-1, we krijgen geen controle over de wedstrijd.

Na de rust spelen we sterk, krijgen we veel kansen en zetten we druk naar voren. Dit leidt tot gigantische kansen die er wonder boven wonder niet in gaan. Helaas weet De Zweef de 2-1 te maken en moeten we nu echt aan de bak.
We zetten weer druk naar voren en Quinten scoort na goed werk van Figo, tot ieders verbazing keurt de scheidsrechter het doelpunt af. Even later is het een handsbal van de verdediger van De Zweef, geen penalty. We hadden de scheidsrechter weer eens niet mee zitten, voor de 2e keer in 2 weken tijd...

Helaas verliezen we onnodig met 2-1. Volgende week staat de wedstrijd tegen Heracles op het programma, deze wedstrijd moet gewonnen worden, anders zakken we gigantisch op de ranglijst.