Een 1-1 overwinning

Hulzense Boys JO11-1

Tim Happs (schot)

21 september 2019 8:45

Zaterdag 21 september uit naar Hulzense Boys JO11-1.

Op een vroege zaterdagochtend staat de eerste competitiewedstrijd van het seizoen op het programma.
Uit naar Hulzense Boys. Afgaande op de uitslagen in de beker van Hulsen, kon dit nog wel eens een hele moeilijke wedstrijd worden.

We beginnen sterk aan de wedstrijd, Deon krijgt 2 opgelegde kansen, maar heeft pech in de afronding.
De spanning is hoog en Hulzense Boys krijgt kansen en is gevaarlijk, maar telkens staat er een verdediger of Maarten in de weg.
Maarten keepte een uitstekende wedstrijd met meerdere belangrijke reddingen, die ons daardoor in de wedstrijd hield.

We proberen hoge druk te houden en dit gaat redelijk goed, maar we creëren weinig kansen.
Uiteindelijk scoort Hulsen de 1-0 na een miscommunicatie achterin.

Figo en Tim komen de laatste 10 minuten samen in de spits om nog een doelpunt te forceren.
Na een afstandschot van Figo lukt dit.
De keeper stopt de bal knap, maar Tim is alert, maakt een goede actie en schiet de bal snoeihard binnenkant paal in de kruising.

In de laatste paar minuten probeert Figo het nogmaals van afstand, deze gaat helaas net naast.
De scheidsrechter fluit voor het einde van de wedstrijd. Een zwaarbevochten, maar op wilskracht een punt eruit gesleept.
Een goed begin van de competitie, volgende week staat de wedstrijd tegen De Tukkers uit Albergen op het programma.