VOORWAARTS V. JO10-1 - V.V. HELLENDOORN JO10-1

v.v. Hellendoorn JO10-1

2 november 2019 9:00

Op de vroege zaterdagochtend staan de spelers klaar om de wedstrijd Voorwaarts Jo-10 tegen Hellendoorn Jo-10 te spelen.

Na enkele minuten maakt Voorwaarts 1-0, een mooie lange bal van Levi op Jayden die de bal afgeeft op Joël die de bal met links in de onderzoek schiet! Het is een spannende wedstrijd en het gaat gelijk op. Hellendoorn verovert de bal en scoort 1-1..

Wat gebeurt er nu?

Voorwaarts staat te slapen en Hellendoorn komt op voorsprong!.. De voetballers in het oranje zijn het even helemaal kwijt en Hellendoorn scoort een paar goals achter elkaar bij rust staat het al 1-6...

Na rust zal het anders moeten gaan en dat gebeurt ook. Na 5 minuten scoort Voorwaarts de 2-6 door een goed hard afstandsschot van Nigel. Vanaf de aftrap gaat Voorwaarts gelijk weer op jacht, maar Hellendoorn weet er onderuit te voetballen en maakt 2-7 wat jammer.

Voorwaarts laat de hoofden nu niet hangen en blijft doorgaan. Na een paar aanvallen is het  3-7 door Joël die de bal op de volley laag in de hoek knalt! Er is weinig tijd over maar daar gaat voorwaarts weer, de bal slaat af en Britt schiet van heel ver maar de bal zit en dan staat het alweer 4-7! Kan Voorwaarts in 5 minuten nog gelijkmaken? Nog een aanval van Voorwaarts maar de keeper redt en de scheidsrechter fluit af. Voorwaarts verliest sinds lange tijd maar het team heeft een goede eerste 10 minuten en een goede 2e helft gespeeld maar het zat er vandaag niet in..

Op naar de volgende wedstrijd, zaterdag 16 november 2019 STEVO JO10-2 – Voorwaarts JO-10-1