Moeizame wedstrijd

Beau Huiskes (schot)

16 september 2019 18:30

B. (Bas) Huizing

Maandag 16 september thuis tegen Stevo.

De laatste groepswedstrijd van de beker staat op het programma. Stevo staat op 6 punten na 2 wedstrijden en wij op 4. We moeten dus winnen om door te gaan.

We verwachtten een lastige, maar zeker niet kansloze wedstrijd. We begonnen sterk, maar dit werd al snel minder toen Stevo al binnen 20 minuten met 0-3 voor stond. Vlak daarna maakt Figo met een mooi schot met zijn ‘chocoladebeen’ de 1-3 na goed voorbereidend werk van Mika. We zijn weer terug in de wedstrijd, maar dit duurt helaas niet lang. Stevo loopt uit naar 1-6 voor de rust.

We gaan nog vol goede moed de 2e helft in onder het motto ‘alles of niets’. 10 minuten in de 2e helft speelt Damian de bal naar Quinten, die de bal schitterend in de linkerkruising schiet. Helaas reageert Stevo snel door binnen de minuut al weer te scoren.

Beau scoort na een goede onderschepping de 3e. Stevo loopt nog uit naar 3-10. Uiteindelijk een redelijk geflatteerde uitslag. Genoeg reden voor revanche in de competitie over 2 maand. Zaterdag begint de competitie en hier gaan we vol goede moed in.