Tweede bekerwedstrijd

Groep 2 06

7 september 2019 9:45

J.M. (Jasper) van der Neut-Stulen

Zaterdag 7 september, uit naar AVC Heracles JO11-3.

De tweede bekerwedstrijd van het seizoen staat op het programma. AVC Heracles JO11-3 is de tegenstander. Het was zaak om een goed vervolg te geven aan de goede eerste bekerwedstrijd tegen Deto. We hebben veel de bal en zijn op zoek naar het openingsdoelpunt. Na vele goede loopacties over de rechterflank van Quinten die tot veel gevaar leidden, was het na 10 minuten raak. Na een mooie pass van Damian schoof Quinten de bal rechtsonderin de hoek buiten bereik van de keeper. We houden de druk erop en scoren de 2-0 via Deon na een mooie aanval met de assist van Figo. Na de rust krijgen we een knullige goal tegen. We blijven hard werken en op zoek naar doelpunten. We komen op 1-3 door een goed oplettende Figo die indribbelt vanuit de corner en de bal hard in de kruising schiet. Vlak daarna scoort Figo nogmaals na een pass van Mika vanuit de corner waardoor Figo de 1-4 scoort. Voor de laatste time-out scoort Tim (weer uit de corner) de 1-5 op aangeven van Deon.

We gaan het laatste kwartier in met als doelstelling nog even aan het doelsaldo te werken. Deze doelstelling wordt voltooid. Damian scoort met een mooi afstandschot op aangeven van Quinten de 1-6. De jarige Figo maakt de 1-7, een hattrick na een goede onderschepping van Tim. Het laatste doelpunt komt van Deon door loon na hard werken.

Goede wedstrijd gespeeld, hard gewerkt, goed aan het doelsaldo gewerkt en op naar de laatste en beslissende groepswedstrijd in de beker. Maandag 16 september om 18:30 thuis tegen Stevo. Aankomende zaterdag spelen we een oefenwedstrijd thuis tegen Hardenberg ‘85 om 10:30.