Nederlaag in Nijverdal

Assist: Tim Happs
Deon Bakker (schot)

1 februari 2020 9:30

Op zaterdagochtend 1 februari om 9:30 uur spelen we uit tegen SVVN. Dit team komt uit de 3e klasse, dus we konden van tevoren moeilijk inschatten wat we zouden tegenkomen.

We beginnen niet heel sterk, en staan binnen een half uur 3-0 achter, was niet nodig geweest, aangezien we zelf ook een aantal aardige kansen hebben gecreëerd. Dan uit het niets geeft Tim een splijtende steekpass op Figo, die de bal achter de keeper werkt. We zijn terug in de wedstrijd.

De opstelling wordt iets aangepast waardoor we meer druk naar voren kunnen zetten. Dit resulteert ook in een aantal kansen en ontwetendheid bij de tegenstander. Helaas weet SVVN van een foutje te profiteren en maakt de 4-1. We proberen via Tim in de spits nog iets te forceren, maar dit lukt helaas niet.

SVVN maakt nog de 5-1 en 6-1 en dan is de wedstrijd gespeeld.

Deon scoort nog wel een doelpuntje, nadat hij goed reageert als de keeper de bal niet goed verwerkt.

Volgende week krijgen we Bergentheim op bezoek. Voor Bergentheim geldt hetzelfde als voor SVVN, ook zij komen uit de 3e klasse.