Winst tegen Bergentheim

Deon Bakker (schot)
Assist: Tim Post

8 februari 2020 10:30

Op zaterdag 8 februari spelen we thuis tegen Bergentheim.
Bergentheim komt uit de 3e klasse, waar het 2e is geworden. We verwachtten dus een goede tegenstander.

We beginnen goed aan de wedstrijd wanneer Mika na 3 minuten een crosspass geeft en Deon alleen op de keeper, Deon maakt deze bal koelbloedig af.
We proberen de bal rond te laten spelen, maar dit lukt niet heel goed. Het was geen goede wedstrijd van onze kant.

Vlak voor rust wordt het 2-0 door Figo, na een mooie steekpass van Tim van achteruit.
Na rust maakt Figo de 3-0 en lijkt de wedstrijd gespeeld. Een mooie aanval na goed werk van Tim Post, die een steekpass geeft op Deon en hij zet Figo alleen voor de keeper.

Plots maakt Bergentheim de 3-1 en komen ze terug in de wedstrijd.
Na 40 minuten spelen maakt Deon zijn 2e van de wedstrijd op aangeven van Tim Post.
Bergentheim maakt via een penalty de 4-2. De puf was eruit na dit doelpunt bij zowel Voorwaarts als Bergentheim en er gebeurd niet veel meer.

Geen beste wedstrijd, wel 3 punten.

Volgende week proberen we revanche te nemen tegen De Zweef, waar we de vorige wedstrijd verloren na een aantal discutabele beslissingen van de scheidsrechter.